Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv

 Lavest mulige priser     Køb i dag, betale i 3 måneder     Hurtig levering     Gratis fragt ved køb over 1000 kr     30 dage tilfredshed garanti     60-dages returret     Fri returnering

Vilkår & Betingelser

 

Generelle vilkår og Betingelser

De følgende generelle vilkår og betingelser gælder for alle aftaler, du træffer med Delightful AB. Du accepterer disse vilkår, når du bestiller. Vilkårene gælder kun for dig som konsument ved bestilling via webbutikken www.delightfulhair.dk. Bestillinger foretaget af personer under 18 år er i overensstemmelse med regler for kontantkøb, og der skal gives tilladelse fra en værge, for at der kan bestilles. Delightful AB tager forbehold for udsolgte varer samt evt. billed- og trykfejl på hjemmesiden. For eksempel, fejl i produktbeskrivelsen eller de tekniske specifikationer, forkerte priser samt prisjusteringer (såsom prisændringer fra leverandøren eller kursændringer) eller forkerte oplysninger om, hvorvidt en vare findes på lager. Delightful AB forbeholder sig ret til på ethvert tidspunkt at ændre sådanne fejl og til at ændre eller opdatere oplysninger. Hvis en forkert pris er blevet angivet for en vare, du har bestilt, vil vi selvfølgelig meddele dig dette og vente på godkendelse for prisændringen, før vi fuldender din bestilling. Alle billeder i webbutikken skal udelukkende anses som illustrative. Sådanne illustrationer garanterer ikke at vise det antal varer, du modtager eller varens nøjagtige udseende, funktion eller oprindelse. Alt indhold i webbutikken ejes af Delightful AB eller dens licensgivere. Oplysningerne er beskyttede via blandt andet immaterielretslige og markedsretslige love. Dette indebærer, at varemærker, firmanavne, produktnavne, billeder og grafik, design, layout samt oplysninger om varer, tjenesteydelser og andet indhold ikke må kopieres eller anvendes uden Delightful ABs skriftlige tilladelse.

 

Priserne på produkterne i webbutikken www.delightfulhair.dk er alle inklusive 25% moms.Delightful AB følger persondataloven. Når du registrerer og bestiller, accepterer du, at vi i vores virksomhed gemmer og anvender dine oplysninger i overensstemmelse med persondataloven, for at kunne gennemføre vores aftale med dig. disse vilkår offentliggøres i webbutikken. Ændringerne gælder fra det tidspunkt, du accepterer dem via et ny køb eller ved besøg i webbutikken eller 30 dage efter, at Delightful AB har oplyst dig om ændringerne. Delightful AB forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt at ændre disse vilkår. Alle ændringer af Delightful AB er ikke ansvarlig for forsinkelser, der opstår som følge af situationer, der ligger udenfor Delightful Abs rimelige kontrol. Eksempler på disse omstændigheder er offentlig arbejdskonflikt, krig, brand, lynnedslag, terroristangreb, ændrede regler fra myndighederne, tekniske problemer, svigt af el-/tele-dataforbindelser, leverandør-, transport- eller fabrikationsforstyrrelser, valutakursændringer eller naturkatastrofer. Disse omstændigheder udgør force majeure, hvilket medfører fritagelse fra skadeserstatninger og andre konsekvenser. Hvis en sådan situation opstår, vil Delightful AB oplyse dig om den gældende situation. Varer situationen mere end to måneder, har både du og Delightful AB ret til at annullere købet med umiddelbar virkning. medvirke i tvistbilæggelsesproceduren. Kontakt venligst vores kundeservice hvis du ikke er tilfreds med de varer, du bestilte fra vores webbutik. Hvis du derefter stadig ikke er tilfreds, kan du henvende dig til Allmänna reklamationsnämnden eller til EU-kommissionens online-platform for tvistbilæggelse: http://ec.europa.eu/odr. Vi har til hensigt at

 

 

Leveringsoplysninger 

Efter du har udført dit køb, får du tilsendt en ordrebekræftelse. Læs den igennem og tjek at alle oplysningerne er korrekte. Når din ordre afsendes fra vort lager, får du også tilsendt en leveringsbekræftelse til den mail-adresse, du oplyste ved kassen. I leveringsbekræftelsen får du oplyst et pakkenummer, så du kan følge din pakke. 

Bestillinger, der er foretaget på hverdage inden kl. 16.00, afsendes samme dag. Leveringstiden er 2-4 hverdage. Ved helligdage, højtider og trafikforstyrrelser kan leveringstiden forlænges. Hvis vi ikke kan overholde den aftalte leveringstid på grund af, at varen er udsolgt, vil vi kontakte dig via den oplyste e-mail adresse. Ved forsinkelse kan kunden vælge at ændre, vente på eller annullere købet. Fragtomkostninger ved bestillinger under 1000 kr er 49 kr. For bestillinger over 1000 kr er fragten gratis.

Normalt sendes din pakke til din postadresse sammen med din normale post 2-4 dage efter, at vi har afsendt din ordre. Er pakken for stor sendes den direkte til det nærmeste posthus. Du afhenter den derfra med en afhentningsmeddelelse. Ikke afhentede varer returneres til os. For en bestilt, men uafhentet pakke, debiteres du for omkostningerne for returfragt, ekspeditions- og administrationsafgifter. Disse omkostninger er for tiden 250kr.

 

Betalingsmuligheder

KLARNA
Faktura og delbetaling håndteres af Klarna. Når du betaler via Klarna, foregår dine køb trygt og enkelt. Du behøver aldrig angive dine kortoplysninger, og du betaler, efter at du har fået varerne. For at handle med Klarna laver vi en bemærkning om, at du er kreditværdig, samt at dine opgivne oplysninger stemmer overens med dit personnummer og folkeregisteradresse. Les mer om Klarnas betingelser pa Klarna.dk 

 

PAYPAL
Betal hurtigt og sikkert via PayPal. Du kan vælge at betale fra din PayPal-saldo eller med et betalings- eller kreditkort tilsluttet din PayPal-konto. For yderligere oplysninger gå til: PayPal.dk 

 

DIBS PAYMENT SERVICE
Betal med Visa, Visa/Dankort eller Mastercard

Hos os kan du handle med Visa, Mastercard, Visa-Dankort via DIBS betalingsoverførsel. Der pålignes ingen ekstra gebyrer. Betalingsoverførsel (DIBS), som al kortbetaling går igennem, opfylder kravene for PCI-DSS.  Vi forbeholder os ret til at kontrollere betalingskortets gyldighed, og at der er dækning til debitering af ordrens værdi, samt at indehaverens adresseoplysninger stemmer. Vi kan afvise køb som følge af disse oplysninger. 

 

Bytteret, Fortrydelsesret & Reklamation

Vi på Delightful AB ønsker, at du som konsument skal kunne føle dig tryg, når du handler hos os. Derfor har du altid ret til at fortryde dit køb, bytte din vare og reklamere over fejl. Når du udnytter bytte og fortrydelsesretten skal du selv betale evt. fragtomkostninger for varens returforsendelse, og du er ansvarlig for, at varerne er returneret til os i samme stand, som da du modtog dem. Har du modtaget en forkert eller defekt vare, tilbagebetaler vi omkostningerne ved returforsendelsen. Tilbagebetalingen sker via den samme betalingsmetode, som du anvendte ved bestillingen. Hvis du fortryder dit køb og returnerer hele ordren, tilbagebetaler vi standard fragt-omkostninger. Beholder du en del af din ordre og kun delvist annullerer din bestilling, bliver ingen fragtomkostninger tilbagebetalt.

 

OMBYTNING AF PRODUKTER
Hvis emballagen ikke er brudt, kan man bytte produktet. Send varen tilbage i samme pakke/pose som den ankom i eller anvend din egen emballage. Udfyld vores returblanket eller notér oplysningerne og send disse med pakken. Fastsæt vores returneringsseddel på pakken og tag den til det nærmeste posthus. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sweden


FORTRYDELSERET
Du har altid 14 dages fortrydelsesret i følge fjernsalg- og dørsalgsloven. Hvis du af nogen grund fortryder dit køb, kan du returnere varen og få pengene retur. Dette gælder kun ubrudt emballage. Send varen tilbage i samme pakke/pose som den ankom i eller anvend din egen emballage. Udfyld vores returblanket eller notér oplysningerne og send disse med pakken. Fastsæt vores returneringsseddel på pakken og tag den til det nærmeste posthus. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sweden

 

VED REKLAMATION OM HÅR
Hvis du mener, at en vare er defekt eller forkert, kan du klage. For at vi kan bedømme den reklamerede vare, skal hele varen sendes tilbage sammen med en udførlig beskrivelse om fejlen, og hvordan varen blev anvendt. Hvis ikke hele varen returneres til os, kan vi ikke foretage en fuldstændig bedømmelse af varens fejl og mangler og kan kun bedømme og dermed tilbagebetale for den del, der blev returneret. Reklamationsretten omfatter ikke fejl opstået på grund af normal slitage eller forkert anvendelse, eller hvis du har ændret varens oprindelige tilstand. Et eksempel på dette er alle slags farvebehandlinger. Reklamationsretten omfatter heller ikke løshårets fastgørelsesanordninger, da vi ikke har fremstillet disse.

Varen analyseres af vores reklamationsafdeling, som så tager kontakt med dig via den mail-adresse, du oplyste ved bestillingen. Hvis varen efter undersøgelse bedømmes som værende defekt/fejlagtig, erstattes du først med en ny vare. Hvis en ny vare ikke kan afsendes, tilbagebetales totalbeløbet inklusive fragtomkostninger. 

Send varen tilbage i samme pakke/pose som den ankom i eller anvend din egen emballage. Udfyld vores reklamationsblanket eller notér dine oplysninger samt en udførlig beskrivelse af varens fejl, og hvordan varen blev anvendt og send det med pakken. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sweden