KLAGER |
Vi garanterer, at håret vil være af god kvalitet i 30 dage efter køb. Oplever du, at hårets kvalitet er forringet så meget, at du skal tage det ud, kan du sende det tilbage til os, så refunderer vi dig uden yderligere spørgsmål.
Dette skal være opfyldt, for at klagen kan godkendes:
Vi erstatter ikke påsætningen af håret, da det ikke er os, der udfører den, hvis du vil du klage over påsætningen, beder vi dig kontakte din frisør.
Hvis der er gået mere end 30 dage siden du modtog varen og du mener at varen er defekt pga. fabrikationsfejl, kan du sende det tilbage til os, så analyserer vi håret for at se, at det er tilfældet. Vedhæft derefter en komplet beskrivelse af fejlen på varen. Hvis fejlen ikke kan ses som original, udbetales der ikke erstatning.
Den mest almindelige årsag til, at hår falder af, er, at du har haft for meget af dit eget hår mellem tapestykkerne. De kan så ikke hæfte ordentligt til hinanden og så glider håret ud, især når du går i bad og vand havner mellem tapestykkerne. Det vil vi dog gerne kompensere dig for ved at sende dig ny tape uden omkostninger, så du kan sætte dit hår på igen. Send os en mail, så sender vi ny tape ud. Vi sender båndet til den adresse, du har angivet ved bestilling og inden for 24 timer.
Varer, som du har modtaget som gratis gave, når du har nået et bestemt beløb, kan ikke klages over og tilfalde dig uden reklamationsret eller garanti. BEMÆRK! Ved returnering, når den gratis vare ikke returneres, opkræves fuld pris for varen + fragt.