Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv

 Lavest mulige priser     Køb og delbetal     Hurtig levering     30 dage tilfredshed-garanti     Ubegrænset returret     Fri returnering

Spørgsmål & Svar

Her finder du forhåbentligt svar på dine spørgsmål. Hvis ikke, så kontakt vores kundeservice.
 


Levering


Hvor lang er leveringstiden?

Bestillinger, der er foretaget på hverdage inden kl. 16.00, afsendes samme dag. Den normale leveringstid er 2-4 hverdage (OBS: gælder kun for bestilling af produkter, der findes på lager).

Hvis jeg lige har foretaget en bestilling, men fortryder. Hvad skal jeg gøre?

Tag kontakt med os inden kl. 16.00 på bestillingsdagen eller så hurtigt som muligt derefter, hvis du bestilte i weekenden (senest mandagen derefter inden kl. 16.00), ellers har vi sendt pakken afsted. Send en mail til os, så annullerer vi din bestilling. Vi sender en bekræftelse via e-mail på, at din ordre er annulleret.

Kan jeg spore min pakke?

Vi oplyser et pakkenummer i e-mail-bekræftelsen, som kan bruges til at spore pakken. Du kan også e-maile os, så vi kan hjælpe dig med det. Hvis du ser, at pakken er ankommet til dit afhentningspunkt, uden af du blev meddelt det, kan du ved at medbringe legitimation og pakkenummer afhente din pakke.


Fakturering


Jeg har mistet min faktura/indbetalingsmeddelelse. Hvad skal jeg gøre?

Alle fakturaer opbevares af Klarna, så tag kontakt med dem i første instans. Telefon: 69 91 88 81

Jeg ønsker at bestille med fakturabetaling og få pakken og fakturaen sendt til forskellige adresser. Kan jeg det?

Nej, det tillader det faktureringsfirma, vi samarbejder med, ikke. Faktura og pakke skal sendes til din registrerede postadresse.


Ombytning af produkter & returnering


Hvad skal jeg gøre, hvis farven ikke passer?

Hvis emballagen ikke er brudt, kan man bytte produktet. Vi har altid gratis ombytning og gratis retur. Vi sender altid en returmærke til brug ved gratis returforsendelse efter aflevering til nogen af ​​PostNords agenter. Hvis du har mistet dette, kan du kontakte vores kundeservice, og vi sender en ny returmærke via mail.

Kan jeg sende varen tilbage i samme emballage/pose som ordren ankom i?

Ja det kan du godt, men det er vigtigt, at du overstreger pakkens oprindelige etiket, stregkoder og dit navn og adresse. 

Jeg har ikke emballagen/posen som bestillingen ankom i længere. Hvad gør jeg?

Pak varen omhyggeligt ind på anden vis og husk at skrive afsender på. Medsend også en note med disse oplysninger.


Reklamation


Hvad skal jeg gøre, hvis mit løshår har en fejl?

Vi kan ikke garantere for fastgørelsesanordningerne, da det ikke er os, der har lavet dem. Men hvis der er problemer med selve håret, du købte, kan du reklamere. Du skal sende hele varen tilbage inden 30 dage fra den dato, du modtog bestillingen. Håret bliver sendt til analyse, og det kan tage op til 2 uger, inden vi får resultatet. Viser det sig, at der er fejl ved håret, sender vi dig nyt hår. Er fejlen selvforskyldt, (forkert pleje, farvning af håret osv.) bliver det ikke erstattet.

Her kan du læse mere om klager.

Det har kostet mig en hel del, idet jeg valgte at få hårforlængelserne sat i af en frisør, men jeg ønsker at reklamere en fejl i håret. Kan jeg få isættelsesomkostningerne erstattet?

Nej. Vi erstatter kun for løshåret. Det er op til kunden at bestemme, hvordan de vælger at isætte håret.


Bonusgave


Jeg er forretningsdrivende i hårbranchen/storkonsument. Kan jeg få rabat?

Vi tilbyder ingen rabatter, men vi sender dig en bonusgave med enhver ordre. Du kan vælge den valgte gave ved kassen, og værdien af ​​de produkter, du kan vælge, afhænger af størrelsen på din nuværende ordre.


Pleje


Kan man farve løshåret?

Vi anbefaler ikke, at håret farves, idet det allerede er farvet. Normalt kan man farve det igen, men resultatet kan variere. Farvning af løshår sker på egen risiko og der gives ikke erstatning ved reklamation af farvet hår.

Hvordan plejes løshåret?

Løshår kræver mere pleje end dit eget hår. Din krop fremstiller keratin til dit eget hår. Keratin er et stof, som styrker håret og tilsætter den nødvendige fugtighed. Eftersom hårforlængelser ikke får fugtighed på en naturlig måde via hårrødderne, skal du selv tilføje håret fugt, så glansen vedligeholdes og det ikke bliver tørt og filtret. Anvend vores shampoo og balsam specielt fremstillet til anvendelse i løshår. Supplér dette med en hårkur fra tid til anden. I afsnittet Pleje kan du læse om, hvordan du bedst passer dit løshår.

Min hårbund klør. Hvorfor?

Der er en risiko for, at man kan være allergisk over for fastgørelserne. Fx. nikkel kan give kløe, hvis man har en følsom hårbund. Det kan også klø, fordi dine hårsække ikke er vante til den ekstra vægt, som løshåret bringer, men denne irritation bliver mindre med tiden. Vedbliver irritationen, eller hvis du mener, at du er allergisk, anbefaler vi, at du fjerner hårforlængelserne.


Farver


Jeg er ikke helt sikker på, om farven på billedet stemmer overens med min egen hårfarve?

Farverne kan vises forskelligt på forskellige skærme (fx. mobiltelefon eller en pc). Du kan låne en farvering, så du kan sammenligne med dit eget hår. Du kan også tage et foto og sende det til os via e-mail, så kan vi forsøge at finde den farve, vi mener bedst passer til dig.