Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv

 Lavest mulige priser     Køb i dag, betale i 3 måneder     Hurtig levering     Gratis fragt ved køb over 1000 kr     30 dage tilfredshed garanti     60-dages returret     Fri returnering

Spørgsmål & Svar

Her finder du forhåbentligt svar på dine spørgsmål. Hvis ikke, så kontakt vores kundeservice.
Du kan finde svar på dine spørgsmål i følgende rækkefølge:

 

Spørgsmål om levering

 

Hvor lang er leveringstiden?

Bestillinger, der er foretaget på hverdage inden kl. 16.00, afsendes samme dag. Den normale leveringstid er 2-4 hverdage (OBS: gælder kun for bestilling af produkter, der findes på lager).

 

Hvis jeg lige har foretaget en bestilling, men fortryder. Hvad skal jeg gøre?

Tag kontakt med os inden kl. 16.00 på bestillingsdagen eller så hurtigt som muligt derefter, hvis du bestilte i weekenden (senest mandagen derefter inden kl. 16.00), ellers har vi sendt pakken afsted. Send en mail til os, så annullerer vi din bestilling. Vi sender en bekræftelse via e-mail på, at din ordre er annulleret.

 

Kan jeg spore min pakke?

Vi oplyser et pakkenummer i e-mail-bekræftelsen, som kan bruges til at spore pakken. Du kan også e-maile os, så vi kan hjælpe dig med det. Hvis du ser, at pakken er ankommet til dit afhentningspunkt, uden af du blev meddelt det, kan du ved at medbringe legitimation og pakkenummer afhente din pakke.

 

Spørgsmål om fakturering

 

Jeg har mistet min faktura/indbetalingsmeddelelse. Hvad skal jeg gøre?

Alle fakturaer opbevares af Klarna, så tag kontakt med dem i første instans. Telefon: 69 91 88 81

 

Jeg ønsker at bestille med fakturabetaling og få pakken og fakturaen sendt til forskellige adresser. Kan jeg det?

Nej, det tillader det faktureringsfirma, vi samarbejder med, ikke. Faktura og pakke skal sendes til din registrerede postadresse.

 

Ombytning af produkter

 

Hvad skal jeg gøre, hvis farven ikke passer?

Hvis emballagen ikke er brudt, kan man bytte produktet. Anvend vores returblanket eller notér oplysningerne og send dem med varen du ønsker at bytte. Send pakken til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sverige

 

Fortrydelsesret

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg fortryder købet?

Du har altid 14 dages fortrydelsesret i overensstemmelse med distans- och hemförsäljningslagen [fjernsalg- og dørsalgsloven]. Hvis du af nogen grund fortryder dit køb, kan du returnere varen og få pengene retur. Dette gælder kun ubrudt emballage. Send pakken med returblanketten til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå
Sverige

 

Spørgsmål om returnering

 

Kan jeg sende varen tilbage i samme emballage/pose som ordren ankom i?

Ja det kan du godt, men det er vigtigt, at du overstreger pakkens oprindelige etiket, stregkoder og dit navn og adresse. Send også returblanketten eller en note med dine kontaktoplysninger, hvori du angiver, om du ønsker at bytte eller returnere varen.

 

Jeg har ikke emballagen/posen som bestillingen ankom i længere. Hvad gør jeg?

Pak varen omhyggeligt ind på anden vis og husk at skrive afsender på. Medsend også returblanketten eller en note med disse oplysninger.

 

Spørgsmål om Reklamation

 

Hvad skal jeg gøre, hvis mit løshår har en fejl?

Vi kan ikke garantere for fastgørelsesanordningerne, da det ikke er os, der har lavet dem. Men hvis der er problemer med selve håret, du købte, kan du reklamere. Du skal sende hele varen tilbage med vores reklamationsblanket inden 30 dage fra den dato, du modtog bestillingen. Håret bliver sendt til analyse, og det kan tage op til 2 uger, inden vi får resultatet. Viser det sig, at der er fejl ved håret, sender vi dig nyt hår. Er fejlen selvforskyldt, (forkert pleje, farvning af håret osv.) bliver det ikke erstattet. Send håret til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
90620 Umeå, Sverige

 

Det har kostet mig en hel del, idet jeg valgte at få hårforlængelserne sat i af en frisør, men jeg ønsker at reklamere en fejl i håret. Kan jeg få isættelsesomkostningerne erstattet?

Nej. Vi erstatter kun for løshåret. Det er op til kunden at bestemme, hvordan de vælger at isætte håret.

 

Frisør/Storkunde

 

Jeg er forretningsdrivende i hårbranchen/storkonsument. Kan jeg få rabat?

Vi anvender en såkaldt rabattrappe. Rabatten afhænger af, hvor ofte og hvor meget du bestiller, og gælder fra 2. måned.


Køb for mere end 3000 kr pr. måned og få 10% rabat
Køb for mere end 5000 kr pr. måned og få 15% rabat
Køb for mere end 7000 kr pr. måned og få 20% rabat
Køb for mere end 10.000 kr pr. måned og få 25% rabat

For eksempel: Har du bestilt for 3000 kr på én måned, får du 10% rabat måneden derefter. Har du handlet for 10000 kr får du den højeste rabat på 25% måneden derefter. Bestiller du intet i to måneder mister du rabatten. Når du har opnået et vist niveau, bliver du flyttet til det næste. Har du spørgsmål, skal du kontakte vores kundeservice.

 

Spørgsmål om Pleje

 

Kan man farve løshåret?

Vi anbefaler ikke, at håret farves, idet det allerede er farvet. Normalt kan man farve det igen, men resultatet kan variere. Farvning af løshår sker på egen risiko og der gives ikke erstatning ved reklamation af farvet hår.

 

Hvordan plejes løshåret?

Løshår kræver mere pleje end dit eget hår. Din krop fremstiller keratin til dit eget hår. Keratin er et stof, som styrker håret og tilsætter den nødvendige fugtighed. Eftersom hårforlængelser ikke får fugtighed på en naturlig måde via hårrødderne, skal du selv tilføje håret fugt, så glansen vedligeholdes og det ikke bliver tørt og filtret. Anvend vores shampoo og balsam specielt fremstillet til anvendelse i løshår. Supplér dette med en hårkur fra tid til anden. I afsnittet Pleje kan du læse om, hvordan du bedst passer dit løshår.

 

Min hårbund klør. Hvorfor?

Der er en risiko for, at man kan være allergisk over for fastgørelserne. Fx. nikkel kan give kløe, hvis man har en følsom hårbund. Det kan også klø, fordi dine hårsække ikke er vante til den ekstra vægt, som løshåret bringer, men denne irritation bliver mindre med tiden. Vedbliver irritationen, eller hvis du mener, at du er allergisk, anbefaler vi, at du fjerner hårforlængelserne.

 

Spørgsmål om Farver

 

Jeg er ikke helt sikker på, om farven på billedet stemmer overens med min egen hårfarve?

Farverne kan vises forskelligt på forskellige skærme (fx. mobiltelefon eller en pc). Du kan låne en farvering, så du kan sammenligne med dit eget hår. Du kan også tage et foto og sende det til os via e-mail, så kan vi forsøge at finde den farve, vi mener bedst passer til dig.