SPØRGSMÅL & SVAR |
Her finder du forhåbentligt svar på dine spørgsmål. Hvis ikke, så kontakt vores kundeservice.
Bestillinger, der er foretaget på hverdage inden kl. 16.00, afsendes samme dag. Leveringstiden er 1-2 hverdage med ekspresforsendelse og 2-3 hverdage med standardforsendelse. Tjek venligst sporingen for at se, om du skal afhente pakken på et posthus.
Tag kontakt med os inden kl. 16.00 på bestillingsdagen eller så hurtigt som muligt derefter, hvis du bestilte i weekenden (senest mandagen derefter inden kl. 16.00), ellers har vi sendt pakken afsted. Send en mail til os, så annullerer vi din bestilling. Vi sender en bekræftelse via e-mail på, at din ordre er annulleret.
Du modtager et sporingsnummer, når din ordre afsendes. Du kan også e-maile os, så vi kan hjælpe dig med det. Hvis du ser, at pakken er ankommet til dit afhentningspunkt, uden af du blev meddelt det, kan du ved at medbringe legitimation og pakkenummer afhente din pakke.
Alle fakturaer opbevares af Klarna, så tag kontakt med dem i første instans. Telefon: 69 91 88 81
Ja, det er fint at indtaste forskellige leverings- og faktureringsadresser ved kassen, når du betaler med Klarna.
Hvis emballagen ikke er brudt, kan man bytte produktet. Vi har altid gratis ombytning og gratis retur. Vi sender altid en returmærke til brug ved gratis returforsendelse efter aflevering til nogen af PostNords agenter. Hvis du har mistet dette, kan du kontakte vores kundeservice, og vi sender en ny returmærke via mail.
Ja det kan du godt, men det er vigtigt, at du overstreger pakkens oprindelige etiket, stregkoder og dit navn og adresse.
Pak varen omhyggeligt ind på anden vis og husk at skrive afsender på. Medsend også en note med disse oplysninger.
Vi kan ikke garantere for fastgørelsesanordningerne, da det ikke er os, der har lavet dem. Men hvis der er problemer med selve håret, du købte, kan du reklamere. Du skal sende hele varen tilbage inden 30 dage fra den dato, du modtog bestillingen.
Her kan du læse mere om klager.
Hvis der er gået mere end 30 dage siden din ordre, kan du stadig klage, men så er det kundens ansvar at vise, at der er en fabrikationsfejl på håret. Hvis fejlen er selvforskyldt (forkert pleje, farvning af hår osv.), Er der ingen kompensation.
Brug den vedlagte returetiket til gratis retur.
Nej. Vi erstatter kun for løshåret. Det er op til kunden at bestemme, hvordan de vælger at isætte håret.
Vi tilbyder ingen rabatter, men vi sender dig en bonusgave med enhver ordre. Du kan vælge den valgte gave ved kassen.
Vi anbefaler ikke, at håret farves, idet det allerede er farvet. Normalt kan man farve det igen, men resultatet kan variere. Farvning af løshår sker på egen risiko og der gives ikke erstatning ved reklamation af farvet hår.
Løshår kræver mere pleje end dit eget hår. Din krop fremstiller keratin til dit eget hår. Keratin er et stof, som styrker håret og tilsætter den nødvendige fugtighed. Eftersom hårforlængelser ikke får fugtighed på en naturlig måde via hårrødderne, skal du selv tilføje håret fugt, så glansen vedligeholdes og det ikke bliver tørt og filtret. Anvend vores shampoo og balsam specielt fremstillet til anvendelse i løshår. Supplér dette med en hårkur fra tid til anden. I afsnittet Pleje kan du læse om, hvordan du bedst passer dit løshår.
Der er en risiko for, at man kan være allergisk over for fastgørelserne. Fx. nikkel kan give kløe, hvis man har en følsom hårbund. Det kan også klø, fordi dine hårsække ikke er vante til den ekstra vægt, som løshåret bringer, men denne irritation bliver mindre med tiden. Vedbliver irritationen, eller hvis du mener, at du er allergisk, anbefaler vi, at du fjerner hårforlængelserne.
Farverne kan vises forskelligt på forskellige skærme (fx. mobiltelefon eller en pc). Du kan låne en farvering, så du kan sammenligne med dit eget hår. Du kan også tage et foto og sende det til os via e-mail, så kan vi forsøge at finde den farve, vi mener bedst passer til dig.